مهر ماه امسال:

یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید بمنظور تجلیل از مقام شامخ شهدا با برگزاری یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان و با دعوت از شخصیتها و فعالان فرهنگی استانی و کشوری انجام می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان با حضور اعضای این شورا ، نمایندگان ستاد کنگره شهدای استان و سپاه پاسداران ، رئیس حوزه علمیه استان ، جمعی از روحانیون و چهره های فرهنگی و شخصیت های حوزه فرهنگ استانی در محل سالن جلسات ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در این نشست گفت: با تغییر مدیریت در دانشگاه و با انتصاب شخصیت های فرهنگی چون آقای دکتر ولایتی و دکتر رهبر سر فصل فرهنگی جدیدی در راس دانشگاه تعریف شده که در این حوزه دانشگاه آزاد اسلامی استان با سازمان مرکزی دانشگاه هماهنگ و با اجرای برنامه های فرهنگی در این حوزه با شتاب مضاعف ایفای نقش می نماید .

دکتر آرمین محمودی بیان داشت : مهمترین ماموریت فرهنگی این دانشگاه همزمان با شروع سال تحصیلی جدید بمنظور تجلیل از مقام شامخ شهدا با برگزاری یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان و با دعوت از شخصیتها و فعالان فرهنگی استانی و کشوری انجام می شود .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج افزود همزمان با برگزاری این یادواره یادمان شهدای گمنام با طراحی زیبا و رعایت معماری اسلامی با مشارکت خیرین محترم ساخته می شود.

در ادامه با تصویب برخی از پیشنهاد ها و صدور مجوز اجرای برنامه های فرهنگی جلسه خاتمه و با حضور اعضای شورای فرهنگی و مدعوین بر مزار شهدای گمنام دانشگاه و قرائت فاتحه برای یادگاران دفاع مقدس برنامه پایان یافت .

انتهای پیام/غ

برگزاری یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.