مشهد؛

مسولان باید به وظایف خود به درستی عمل کنند

رییس موقت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسولان نظام جمهوری اسلامی باید وظایف خود را بشناسند و به درستی عمل کنند و مانع انجام اهداف دشمن در کشور شوند.

مسولان باید به وظایف خود به درستی عمل کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله موحدی کرمانی در همایش تجلیل از دانشجویان نمونه بسیجی خراسان رضوی در مشهد افزود: همانطور که مردم کشور ما به خوبی وظایف خود در صحنه های سیاسی، اقتصادی شناخته و به خوبی به آن عمل کرده اند مسولان نیز باید اینگونه باشند.

وی گفت : در مقابل دشمن همه باید خود را قوی کنیم و یکی از پایه نیرومندی رشد علمی است.

رییس موقت مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: باید در زمینه های مختلف علمی از جمله علوم اقتصادی، سیاسی، نظامی و اجتماعی علوم خود را افزایش دهیم زیرا هر چه علم ما در زمینه های مختلف بیشتر باشد، قدرت دشمن ضعیف تر می شود.

آیت الله موحد کرمانی گفت: پیشرفتی که در علم نظامی در کشور شده است قابل تقدیر است و ما با پرتاب موشک های اخیر به اهداف دشمن به همه دنیا ثابت کردیم که دارای قدرت نظامی مثال زدنی هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما باید وحدت خود را بیش از پیش در کشور حفظ کنیم بافزود: یکی از اهداف مهم دشمن در کشور ما ایجاد تفرقه در بین ما مسلمانان است و ما باید به تحرکات دشمنان کاملا حواسمان باشد و با حفظ وحدت آنها را خنثی کنیم.

انتهای پیام// م.م

تفرقه در بین ما مسلمانان از مهمترین اهداف دشمنان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار