زمان قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد/انصاری فرد فردا رقیبانش را می شناسد

با مشخص شدن تیم های راه یافته به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا، قرعه کشی این مرحله فردا (جمعه) انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا ،فردا (جمعه) ساعت 14.30 به وقت ایران در شهر نیون سوئیس انجام خواهد شد.


دیدارهای برگشت مرحله سوم دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته به پایان رسید تا چهره 15 تیم دیگر صعود کننده به مرحله پلی آف مشخص شود.
در مجموع 20 تیم ،از جمله المپیاکوس یونان که کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش کشورمان را نیز در اختیار دارد، به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه یافته اند که از بین آنها 10 تیم راهی مرحله گروهی این رقابت ها خواهند شد.


بازی های رفت  مرحله پلی آف طی روزهای 15 و 16 آگوست(24 و 25 مرداد) و بازی های برگشت هم یک هفته بعد و طی روزهای 22 و 23 آگوست(31 مرداد و اول شهریور)  برگزار خواهد شد.


10 تیم پیروز این رقابت ها به همراه 22 تیمی که به طور مستقیم جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به دست آورده اند، در مجموع 32 تیم حاضر در این مرحله را تشکیل خواهند داد که قرعه کشی این مرحله نیز روز 24 آگوست (دوم شهریور) انجام می شود.


گفتنی است شب گذشته المپیاکوس بدون انصاری فرد مقابل پارتیزان بلگراد 2-2 به تساوی دست یافت تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت 5-3 از سد این تیم بگذرد و به مرحله پلی آف راه یابد.
انتهای پیام/

لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار