کرمان؛

رونمایی از لوگوی المپاد ورزشی محلات شهر کرمان

مراسم رونمایی از لوگوی المپیاد ورزشی محلات شهر کرمان با حضور مسئولان جامعه ی ورزش استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این مراسم، برگزاری المپیاد محلات شهر کرمان را در راستای اهداف توسعه ورزش همگانی استان دانست.

وی افزود: این برنامه در راستای تفاهم نامه با فدراسیون ورزش های همگانی و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان است که در اولین جلسه شورای عالی ورزش همگانی با حضور رئیس فدارسیون ورزش های همگانی و استاندار کرمان منعقد شد.

امیری خراسانی به برگزاری المپیاد های ورزشی محلات در شهرستان های مختلف استان کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: به دنبال برنامه ریزی و ایجاد استراتژی مناسب برای عملیاتی کردن اهداف تفاهم نامه با رویکرد محله محور هستیم تا با ایجاد شورو نشاط به پیشگیری از آسیب های اجتماعی پرداخته شود و در نهایت ورزش های همگانی را توسعه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: اولین برنامه المپیاد ورزشی محلات در استان کرمان با همت اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان شروع می شود، این کار در شهرستان های استان کرمان به خصوص در مناطق محروم استان با زمان بندی مناسب در راستای توسعه ورزش همگانی اجرایی خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم اهداف تعیین شده به منظور گسترش ورزش همگانی را به خوبی به انجام برسانیم و در نهایت گام موثری برای ایجاد شور و نشاط، انگیزه و سلامتی مردم استان کرمان برداریم.

انتهای پیام/ب

رونمایی از لوگوی المپاد ورزشی محلات شهر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار