انهدام 113 خودروی نظامیان سعودی توسط نیروهای مشترک یمنی

نیروهای مشترک یمنی با حملات متعدد، 113 دستگاه ماشین نظامی ائتلاف متجاوز سعودی- آمریکایی را نابود کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، در یک ماه گذشته، نیروهای مشترک یمنی با حملات متعدد، 113 دستگاه ماشین نظامی ائتلاف متجاوز سعودی- آمریکایی علیه ملت یمن را نابود کرده و دهها تن از مزدوران را به هلاکت رساندند.

بر این اساس، در ماه ژوئیه سال جاری میلادی، ارتش و کمیته های مردمی یمن، 113 خودرو نظامی ائتلاف متجاوز سعودی – آمریکایی را منهدم کردند و واحد موشکی آن، 15 موشک کوتاه برد و چند موشک بالستیک شلیک کرد.

یک منبع آگاه اعلام کرد واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن 15 موشک کوتاه برد ساخت داخل را به علاوه بیش از 150 موشک کاتیوشا و چند موشک بالستیک از نوع برکان 1 و برکان H-2 به سمت نیروهای متجاوز و مزدور شلیک کرده است.

وی خاطرنشان کرد در همین بازه زمانی نیروهای دریایی یمن یک ناوچه نظامی امارات و یک قایق جنگی نیروهای متجاوز را در سواحل غربی هدف قرار دادند و سامانه های پدافند هوایی نیز یک هواپیمای بدون سرنشین نیروهای متجاوز را سرنگون کردند.

ارتش و کمیته های مردمی، 7 زرهپوش، 4 تانک و 102 خودرو نظامی دیگر متعلق به دشمن و مزدوران را منهدم کردند و سه انبار اسلحه و مهمات را آتش زدند.

این منبع نظامی تاکید کرد واحد تک تیراندازان ارتش وکمیته های مردی 26 نظامی سعودی را در جیزان، نجران و عسیر هدف قرار دادند و 177 تن از مزدوران را از این طریق در جبهه‌های مختلف از پای در آوردند.

وی خاطرنشان کرد نیروهای یمنی توانستند 36 پیشروی دشمن سعودی و مزدورانش را در ماه ژوئیه شکست دهد و با انجام عملیات پاکسازی بی نظیر، تلفات و خسارات عمده ای به آنها وارد کند.

انتهای پیام/

تلفات سنگین رژیم سعودی در تجاوز به یمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کمند علی
۰۷:۰۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
آفرین به نیروهای یمنی
آخرین اخبار