گل محمدی: امیدوارم رکوردم مقابل برانکو حفظ شود/بازی مقابل قهرمان کار سختی است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امیدوارم رکورد نتایج خوبم مقابل سرمربی پرسپولیس باقی بماند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی تراکتور و پرسپولیس همیشه بازی های خوبی بوده و حالا هم به خاطر کیفیت خوب بازیکنان دو تیم انتظار بازی تماشاگرپسندی را داریم. مقابل قهرمان فصل قبل بازی می کنیم و باتوجه به اینکه پرسپولیس نسبت به فصل قبل تقویت شده کار بسیار سخت تری  خواهیم داشت. مشکلاتی در خط دفاعی داریم اما شرایط تیم خوب است. هفته قبل در عین شایستگی بازی را به حریف واگذار کردیم ولی از لحاظ روحی روانی روی بچه ها کار کرده ایم.

وی در خصوص رکورد خوبش مقابل برانکو در بازی های اخیر یادآور شد: من به این مسئله امیدوار هستم و با بازیکنانی که داریم می توانیم نتیجه خوبی را در بازی فردا کسب کنیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره جوانان تیمش افزود: ما پیش بینی نیم فصلی دشوار را کرده بودیم ولی من امیدوار هستم که بازیکنان جوان رفته رفته در آینده پخته تر شده و با کمک خدا به شرایطی مطلوب رسیده و زمانی خواهد رسید که می توانیم تیم را تقویت کنیم. راهی که در پیش گرفته ایم راه درستی است ولی به صبر و حوصله زیادی نیاز داریم.

گل محمدی پیرامون مزیت تیمش مقابل پرسپولیس هم گفت: ما فردا یک پوئن نسبت به حریف داریم و حضور تماشاگران در بازی فردا باعث دلگرمی بازیکنانمان شده است. این مسئله امیدواری زیادی به ما داده و من این قول را به آنها می دهم که همه تلاش خود را می کنیم که برای تراکتورسازی تلاش کنیم تا از شرمندگی شان در بیاییم.

انتهای پیام/

صحبت های گل محمدی در نشست خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.