همدان؛

برقراری امنیت پایدار با کمک مردم میسر می شود

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان گفت: در جهت برقراری امنیت پایدار، مردم به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

برقراری امنیت پایدار با کمک مردم میسر می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بشری در نشست صمیمی با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان همدان گفت: وظایف نیروی انتظامی گسترده است و اینکه از نیروی انتظامی انتظار داشته باشیم به تنهایی با آسیبهای اجتماعی موجود مقابله کند انتظار صحیحی نیست و باید ازمردم به عنوان سرمایه های اجتماعی بیشتر بهره ببریم.

وی با اشاره به تعامل خوب خبرنگاران استان با نیروی انتظامی گفت: یکی از برنامه های کاری نیروی انتظامی استان همدان نیز، بازدید از اصحاب رسانه در خبرگزاری های مربوطه و مطلع کردن آنها از اخبار نیروی انتظامی است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان برنامه های حوزه معاونت اجتماعی را آموزش همگانی وآموزش چهره به چهره 400 هزار نفر در روستاها وشهرستان های استان؛ توزیع بروشورهای آموزشی و انجام مشاوره ومددکاری راازجمله فعالیته های این حوزه بیان کرد.

بشری با بیان اینکه بیش از 82 درصد از پرونده های ارجاع به مددکاری منجربه صلح و سازش می شود، افزود: روزانه از هر 10 پرونده، 8 پرونده به صلح و سازش می انجامد.

وی استقبال مردم از مشاوره ها و روان شناسان نیروی انتظامی را گسترده بیان کرد و گفت: علاوه بر رایگان بودن این مشاوره ها؛ مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند.

انتهای پیام/ ر.م

گستردگی فعالیت نیروی انتظامی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۲۰:۳۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
با سلام من از اجتماعی نیروی انتظامی تشکر میکنم که خدمات خوبی در خصوص مشاوره ارایه میکنند .