15 زخمی حادثه هرات به مشهد منتقل شدند

به دنبال حمله تروریستی شب گذشته بر مسجد جوادیه در شهر هرات، مسوول مطبوعاتی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات می‌گوید که ۱۵ تن از مجروحان این حمله به ایران منتقل شده اند.

15 تن از زخمیان حادثه هرات به مشهد منتقل شدند/ هیأت عالی ریاست جمهوری وارد هرات شدبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، بهراد یوسفی گفت که هماهنگی‌ها لازم با مراکز درمانی شهر مشهد انجام شده و قرار است ویژه‌ترین امکانات برای درمان به این مجروحان اختصاص داده شود.

وی افزود که آمبولانس‌های شفاخانه‌های هماهنگ شده در مشهد، در نقطه صفر مرزی مستقر شده‌اند تا زخمیان را منتقل کنند.

یوسفی خاطرنشان ساخت که سرکنسولگری ایران در هرات آمادگی ارائه خدمات بیشتری را به مجروحان و آسیب‌دیدگان این رویداد دارد.

از سویی هم "محمد رفیق شیرزی"، مدیر اداری شفاخانه حوزوی هرات می‌گوید که سرکنسولگری ایران در هرات از شب گذشته تاکنون در قسمت صدور ویزا به مجروحان همکاری داشته است.

او همچنین آمار نهایی این حادثه را ۲۹ شهید به شمول دو کودک و ۶۴ زخمی عنوان کرد.

در همین حال، هيات مقام عالي رياست جمهوري به هدف ابراز همدردي و غم شريكي با خانواده‌ها و بازماندگان حمله تروريستي شب گذشته، امروز وارد ولايت هرات شد .

"جیلانی فرهاد" سخنگوی والی هرات به آوا گفت که اين هيأت متشکل از نمايندگان ارشد ادارات مختلف به شمول مشاورين رييس جمهور، وزير دولت در امور اصلاحات سكتور امنيتي، معين ارشد امنيتي و نمايندگان وزارت های دفاع ملي، امنيت ملي و ادارات ذيربط مي‌باشد.

 

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار