اهواز؛

تشریح کار های نهاد شورای هماهنگی تبلیغات

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: ۲۲ بهمن و دهه فجر اساس اصلی کار نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: ۲۲ بهمن و دهه فجر اساس اصلی کار نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است؛ خوشبختانه در سال گذشته شورای استان در یوم الله ۲۲ بهمن به عنوان استان برتر کشوری شناخته شد. بیش از ۷۰۰ هزار نفر در یوم الله ۲۲ بهمن اهواز در سال گذشته حضور داشتند و این حضور عظیم و برنامه های متنوع باعث کسب رتبه برتر شدن این نهاد در خوزستان شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰۵ راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۷۵ نقطه استان برگزار شد، افزود: مردم خوزستان همچنین تجمعاتی را برای حمایت از شیخ نمر و زکزاکی داشتند.

سپهر ادامه داد: ساختار سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک مرکز اصلی در تهران دارد و در همه مراکز استان ها دفاتر استانی تشکیل شده است. در حال حاضر بیش از ۵۵ نقطه خوزستان نیز شورای هماهنگی رابطین و دفاتر فعال دارد.

وی بیان کرد: انتظار دارم که مطبوعات و رسانه های خوزستان در خدمت مناسبت های انقلاب اسلامی از جمله دهه فجر ، ۹ دی، ۱۳ آبان و ارتحال امام باشند و به عنوان حرکت انقلابی و رسالت دینی به این مناسبت ها اهتمام داشته باشند.


انتهای پیام/م

حضور حماسی و همیشه در صحنه مردم خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.