قم؛

رتبه پنجم خبرگزاری بسیج قم

تقوایی:در سال 95 خبرگزاری بسیج در استان قم به عنوان رتبه پنجم میان استان‌های مختلف کشور انتخاب شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ؛تقواییدر مراسم تودیع و معارفه معاون روابط عمومی و تبلیغات ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم که در حسینیه این ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، اظهار کرد: باید به سمت تولید خبرهای مفید و جریان‌ساز حرکت کنیم.

معاون روابط عمومی سپاه استان قم گفت: در سال 95 بر اساس ارزیابی‌ها خبرگزاری بسیج در استان قم به عنوان رتبه پنجم میان استان‌های مختلف کشور انتخاب شده است.

وی افزود: با بیان اینکه استان قم یکی از استان‌های تک شهر کشور است،با توجه به اینکه استان‌های مختلف کشور نواحی و حوزه‌های متعدد و امکانات بسیاری را در اختیار دارند و نمی‌توانیم وضعیت قم را با آنها مقایسه کنیم اما در سال 95 بر اساس ارزیابی‌ها خبرگزاری بسیج در استان قم به عنوان رتبه پنجم میان استان‌های مختلف کشور انتخاب شده است.

معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: در ناحیه امام حسین(ع) برای انعکاس اخبار و فعالیت‌ها عملکرد مطلوبی را شاهده بوده‌ایم به همین علت فعالیت‌های این ناحیه را به عنوان الگویی در میان دیگر نواحی معرفی کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد:با تاکید بر اینکه خبرگزاری بسیج در استان قم باید به سمت خبرهای سیاسی و اجتماعی حرکت کند، مسؤولان نمایندگی ولی فقیه، معاونان روابط عمومی و خبرنگاران افتخاری ناحیه امام حسین(ع) اهتمام جدی نسبت به موضوع اطلاع‌رسانی و خبر دارند که این اهتمام قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ح

رتبه پنجم خبرگزاری بسیج درسال95

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.