ایلام؛

استقبال مردم ایلام از کاروان خدام رضوی

در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کاروان خدام رضوی به همراه پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان جهان عصر سه شنبه وارد ایلام شدند

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،این کاروان در بدو ورود در مزار شهدای گمنام ایلام حضور یافتند و با قرائت فاتحه به مقام شهدا ادای احترام کردند.


کاروان خدام رضوی سپس در چهار راه سعدی شهر ایلام حضور یافتند که پس از به اهتزار درآوردن پرچم نورانی بارگاه مالکوتی امام هشتم شیعیان مردم استقبال گسترده ای از آن داشتند


خدام رضوی که برای چندمین سال پی در پی است همزمان با دهه کرامت به ایلام سفر می کنند، برنامه های مختلفی را در آستانه میلاد با سعادت امام مهربان علی ابن موسی الرضا(ع) در مناطق مختلف این استان دارند.


دیدار با مسئولان استان، برگزاری جشن های زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی دیدار با بیماران و دیدار با زندانیان از جمله برنامه های این خدام در استان ایلام خواهد بود.


کاروان خدام رضوی به همراه پرچم متبرک بارگاه امام هشتم شیعیان همه ساله دهه کرامت از میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) به مناطق مختلف کشور سفر می کنند.


انتهای پیام/ا

 

استقبال مردم ایلام از کاروان خدام رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.