کرمان؛

عدالت بصری،کلامی و فکری از ضروریات امر قضاوت است

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان گفت: قضات علاوه بر ویژه گی های عمومی که هر مسئولی باید به آن آراسته باشند بایستی عدالت بصری،کلامی وفکری هم داشته باشد تا بتواند عدالت را به منصه ظهور و بروز برساند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد باقر اسلامی در آئین تودیع ومعارفه رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر اظهار داشت: بایستی از ظرفیت روحانیت و شوراهای حل اختلاف در جهت پیشگیری از وقوع جرم استفاده کرد.
این مقام قضائی بر تعامل سازنده مسئولان مختلف در سطح شهرستان و از سویی حفظ کرامت مردم تاکید کرد وافزود:وجود امنیت مطلوب در شرق استان مرهون تلاش های شبانه روزی تمامی مسئولان و در کنار آن مشارکت مردم در تحقق امنیت می باشد.
وی عنوان کرد:از مولفه های مهم واساسی هرنظامی که به بقا خود علاقمند باشد می توان به دومقوله امنیت و عدالت اشاره کرد که براساس آموزه های دینی این دو مولفه از اهمیت بالایی در ودر نظام جمهوری اسلامی برخوردار هستند.
وی بر نقش تاثیر گذار قضات در بالندگی دستگاه قضاء اشاره کرد و افزود: عدل از شوءن ولی فقیه ونظام اسلامی است که با تفیض ولی امر، توسط قضات که با یک واسطه معذون از طرف ایشان می باشند اجرا می گردد
این مقام قضائی ضمن تقدیر از عملکرد 5ساله آقای سلامی،رئیس سابق حوزه قضائی نرماشیر، وی را فردی پرکار وخستگی ناپذیر دانست و افزود:سلامی جزء قضات برتر استان کرمان از حیث انشاء رای در سال گذشته بوده اند
معاون منابع انسانی دادگستری استان ضمن تبریک به آقای متولی،رئیس جدید دادگاه عمومی نرماشیر،گفت:متولی در سمت های مختلف قضائی دادیاری،بازپرسی و جانشین دادستان فعالیت نموده است و ضمن کسب تجربیات ارزشمند به منطقه شرق استان کرمان نیز آشنا می باشد.

انتهای پیام/ی

عدالت بصری،کلامی و فکری از ضروریات امر قضاوت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار