پیرهادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شهربازی مدرن در شهر تهران نداریم

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهربازی های موجود قدیمی و کوچک هستند از این رو باید نسبت به احداث شهربازی جدید در شهر تهران اقدام شود.

شهربازی مدرن در شهر تهران نداریممحسن پیرهادی رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: اگرچه در حوزه زیرساخت های شهر پیشرفت های خوبی حاصل شده اما در حوزه ایجاد مکان های تفریحی برای جوان ها همچنان با مشکل مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه برای احداث شهربازی در شهر تهران برای جوانان با مشکل رو به رو هستیم، افزود: شهربازی های موجود قدیمی و کوچک هستند به همین منظور باید نسبت به احداث شهربازی بیشتر در شهر اقدام شود.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت:وضعیت تهران به نسبت شهرهای توسعه یافته دنیا خوب است اما در حوزه مسائل تفریحی به خصوص شهر بازی های مدرن نسبت به آنها عقب  هستیم.

وی ادامه داد: شهرداری تهران ساخت یک شهربازی در غرب تهران را به صورت مشارکتی در زمینی به وسعت 138 هکتار شروع کرده و در حال حاضر در مرحله ساخت است که شورای جدید باید آن را از شهرداری پیگیری کند.

پیرهادی با بیان اینکه در شهر تهران خلاء مجموعه های ورزشی، تفریحی و آبی احساس می شود، تاکید کرد:  این موضوع نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه هزینه های آسیب های اجتماعی برای قشر کارگر و کارمند سنگین است، گفت:  اگر خانواده ای یک بچه معتاد داشته باشد هزینه های ترک برای این فرزند بسیار سنگین است به گونه ای که اگر سرپرست این خانواده یک میلیون تومان حقوق می گیرد باید 300 هزار توان آن را برای ترک فرزند خود به کمپ پرداخت کند.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران افزود: مهمترین خواسته مردم در بازدید های میدانی از محلات  مساله امنیت است به همین منظور از ناجا تقاضا دارم که به این موضوع توجه بیشتری داشته باشد.

پیرهادی با بیان اینکه ناجا خود با مشکلات اقتصادی و بودجه ای مواجه است، تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری تهران زیرساخت های شهر را تکمیل کرده به همین منظور ناجا می تواند در برخی از محله های شهر حضور پررنگ تری داشته باشد چراکه مردم خواستار امنیت بیشتر در شهر هستند.

 انتهای پیام/

کمبود مجموعه های ورزشی در شهر تهران احساس می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
چراااا
آخرین اخبار