دانشور در جلسه شورای شهر تهران مطرح کرد؛

آسیب‌های اجتماعی از مرز هشدار گذشته است/ راه حل جدی برای معضلات اجتماعی وجود ندارد

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر آسیب‌های اجتماعی از مرز هشدار عبور کرده، چراکه راه حل جدی برای این بحران‌ها وجود ندارد.

آسیب‌های اجتماعی از مرز هشدار گذشته است/ راه حل جدی برای معضلات اجتماعی وجود نداردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاطمه دانشور رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه در 2 سال گذشته به دلیل فعالیت های شهرداری تهران حساسیت ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی افزایش یافته است، اظهار داشت: با وجود تمام حساسیت ها هنوز اراده جدی برای حل معضلات و مشکلات اجتماعی در راس کشور وجود ندارد.

وی به پیشنهادهای مطرح شده مبنی بر راه اندازی سازمان اجتماعی اشاره کرد و گفت: اگرچه پیشنهاد راه اندازی سازمان اجتماعی مطرح شده بود، اما تاکنون اقدامات تاثیرگذاری در این خصوص انجام نشده است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران در ساختارهای زیربنایی موفق عمل کرده است، تاکید کرد: با راه اندازی مددسراها، مراکز بهاران و پرتو تا حدودی مشکلات برطرف شد، اما مهمترین چالش که به کارگیری نیروهای متخصص بود هنوز به سرانجام نرسیده است.

دانشور با بیان اینکه وضعیت آسیب‌های اجتماعی از مرز هشدار گذشته است، افزود: اگرچه وضعیت آسیب‌های اجتماعی از مرز هشدار گذشته، اما هنوز در سطح ملی اعتقادی به برطرف کردن مشکلات و آسیب ها وجود ندارد.

انتهای پیام/

پیشروی آسیب های اجتماعی از مرز هشدار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
چرا
آخرین اخبار