ساری؛

۲ هزار و ۹۱۸ عملیات نجات از آب ۶۹ روز گذشته در دریای مازندران

امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران مستقر در طرح ساحلی ۶۹ روز گذشته با ۲ هزار و ۹۱۸ عملیات غریق و نجات از آب به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر مستقر در طرح ساحلی تاکنون با ۲ هزار و ۹۱۸ عملیات شامل ۲ هزار و ۲۰۱ عملیات غریق و نجات یافته از آب و ۷۱۷ عملیات خدمات حضوری به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.


وی افزود: تیم‌های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران از آغاز طرح کاهش غریق در سوم خرداد ۹۶ تا کنون موفق شدند ۲ هزار و ۱۷۴ غریق را از امواج مرگبار خزر نجات دهند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در این مدت نجاتگران هلال احمر ۱۱۸ مصدوم حوادث دریایی را به مراکز درمانی انتقال دادند و ۳۷۸۵ نفر نیز با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های امدادونجات ساحلی هلال احمر مازندران از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.


اکبری با اعلام استقرار بیش از هزار نجاتگر و ناجی غریق در ۳۷۵ نقطه پرخطر ساحل استان افزود: عملیات اجرایی طرح امدادونجات ساحلی در ایام تابستان با مدیریت جمعیت هلال احمر استان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی مازندران در دست اجرا است.


وی به همه مسافران و گردشگران ساحلی توصیه کرد هشدار‌های نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر اجتناب کنند.


انتهای پیام/آ


نجات بیش از ۲ هزار مسافر و گردشگر از امواج مرگبار خزر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار