رجا اعلام کرد؛

تسهیلات ویژه رجا به زائران امام رضا (ع) در روز چهارشنبه

به مناسبت دهه كرامت و ميلاد پربركت امام رضا (ع)، شركت رجا به زائران آن حضرت برای 8 قطار اعزامی از تهران به مشهد مقدس در روز چهارشنبه تسهیلات ویژه ‌ای را ارئه می‌نمايد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت رجا اعلام کرد: این شرکت در روز چهارشنبه 11 مرداد ماه سال جاری به مسافران كليه قطارهای خود از مبدا تهران به مقصد مشهد با ساعت حركت 11:50 الی 21:10 (هشت قطار) سفر كارت اهدا می كند.

مسافران قطارهای مذكور می توانند برای برخورداری از تسهیلات ویژه مذکور با مراجعه به دفتر ارتباط با مشتريان رجا در ايستگاه راه آهن تهران، با ارائه بليت خود، اين هديه را دريافت نمايند.
 
دارندگان اين كارت می توانند، از مراكز طرف قرارداد كارت مذكور شامل مراكز اقامتی، هتل ها، رستوران ها، مراكز تجاری، تفریحی و .... با تخفيف ويژه استفاده نمايند.
 
سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن سراسری 1539 آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز سفر با قطارهای این شرکت همچنین فروش تلفنی به متقاضیان در اقصی نقاط کشور است.
 
شرکت حمل و نقل ریلی رجا همچنین سامانه اطلاع رسانی "سفر ارزان" خود را به نشانی @safararzan1539 بر روی شبکه تلگرامی راه اندازی کرده تا متقاضیان سفر با قطارهای این شرکت از آخرین تخفیفات بلیت آگاهی پیدا کنند.

 انتهای پیام/

ارائه کارت تخفیف  به زائران امام رضا(ع)

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار