حریرچی عنوان کرد؛

پایان دادن به کاغذ بازی‌های اداری با صدور آنلاین پروانه‌ مطب

قائم مقام وزیر و سخنگوی وزارت بهداشت گفت: صدور پروانه مطب به صورت آنلاین زمان بررسی پرونده ها را کاهش می دهد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت صبح امروز در مراسم رونمایی از سند اخلاق حرفه ای پزشکی که در ساختمان مرکزی سازمان نظام پزشکی برگزار شد، اظهار کرد:  یکی از اقدامات مهم  در وزارت بهداشت و سازمان های بیمه گر این است  که در زمینه صدور مجوز و تبادل نظرات کارهای الکترونیکی  را رونق بخشد تا حتی الامکان از کاغذ بازی اجتناب کنیم تا ارائه خدمات به مردم  سریع تر عرضه شود.

وی بیان کرد: در کشورهای پیشرفته دسترسی مردم به سازمان های بیمه گرو خدمات راحت تر است وخوشبختانه  امروزبا راه اندازی سامانه کمیسیون تبصره ۷ خدمت رسانی به مردم و جامعه پزشکان بیشتر و نظارت ها بهتر می شود .

حریرچی عنوان کرد: اعتماد بیمار به پزشک و دریافت کنندگان خدمات سنگ زیر بنا و ستون اصلی  در حوزه سلامت محسوب می شود و تاثیر مثبتی بر روند درمان در کشور دارد.

وی تاکید کرد: در کشور ما سند اخلاق حرفه ای پزشکی بر اساس مستندات و قوانین اجرا می شود  که این کتاب بوسیله نظام پزشکی تدوین شده و امروز  باید مبنای رفتار پزشکان باشد.

حریرچی: جامعه پزشکی جزو سه گروه مرجع در جامعه است و این گروه جایگاه اول تا سوم را کسب کرده  که در صورت کاهش درجه و رتبه جامعه پزشکان اعتماد مردم به حوزه سلامت از بین می رود.

دسترسی 197 شعبه نظام پزشکی به سامانه آنلاین صدور مجوز مطب


محمد جهانگیری معاون برنامه ریزی و نظارت سازمان نظام پزشکی اظهار کرد: بر طبق قانون طبابت پزشکان باید بر اساس شرایط خاصی صورت بگیرد که ما بر طبق قانون صدور پروانه مطب برای رفع مشکل همکاران در شهرستان ها بر اساس شرایط اقلیمی منطقه و نیاز مردم آن به پزشک انجام می شود.


وی عنوان کرد: سامانه کمیسیون تبصره 7 برای بررسی نیازها بوده و به صورت آنلاین پرونده های مختلف پزشکی را در کوتاه ترین زمان و حداکثر به مدت سه روز بررسی و مجوز مطب را صادر می کند.


جهانگیری تاکید کرد:  سامانه کمیسیون تبصره 7 به ۱۹۷ شعبه نظام پزشکی در سراسر کشور دسترسی داشته و به صورت آنلاین است و از تردد همکاران در شهرستان ها به سازمان مرکزی جلو گیری می کند که این روند سبب صرفه جویی در وقت و زمان آنها می شود.

انتهای پیام/

راه اندازی سامانه آنلاین مجوز کمیسیون تبصره 7 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.