کرمان؛

خادمان رضوی در امامزاده سلطان سید احمد‌(ع) ساردوئیه

مراسم بزرگداشت امامزاده سلطان سید احمد‌(ع) ساردوئیه جیرفت با حضور خدام حرم رضوی برگزار می‌شود.

خادمان رضوی در امامزاده سلطان سید احمد‌(ع) ساردوئیهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  مهدی محمدی ، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت گفت: مراسم بزرگداشت امامزاده سلطان سید احمد‌(ع) بخش ساردوئیه جیرفت جمعه 13 مرداد‌ جاری همزمان با میلاد امام رضا‌(ع) و با حضور خدام و حاملین پرچم ملکوتی آن امام رئوف در صحن مطهر امامزاده سلطان سیداحمد‌(ع) ساردوئیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی این بزرگداشت، افزود: این برنامه با سخنرانی و مداحی خدام امام رضا‌(ع) و اهتزاز پرچم گنبد حرم ملکوتی حضرت رضا‌(ع) همراه است.

محمدی با اشاره به اهداف برگزاری این بزرگداشت، تصریح کرد: این برنامه‌ها در راستای شناخت و معرفی ابعاد زندگی امامزادگان برگزار می‌شوند.

وی با بیان اینکه دهه کرامت دهه تجلیل از امامزادگان در سراسر کشور است گفت: با احیای فرهنگ رضوی باید به مصاف جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی دشمن برویم.

وی با اشاره به اینکه شناخت و معرفت از زندگی ائمه اطهار‌(ع) در همه جوانب جامعه می‌تواند تاثیر‌گذار باشد گفت: می‌طلبد برگزاری بزرگداشت دیگر امامزادگان در تمام شهرستان‌های جنوب کرمان به منظور معرفی امامزادگان برگزار شوند.

انتهای پیام/ح

خادمان رضوی در امامزاده سلطان سید احمد‌(ع) ساردوئیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.