اردبیل؛

ششمین نمایشگاه توانمندی بانوان استان اردبیل گشایش یافت

نمایشگاه توانمندیهای بانوان استان اردبیل در قالب 120 غرفه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدلو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه تقویت و ترویج روحیه کارآفرینی بانوان و شناساندن بانوان کارآفرین و توانمند در استان است و امیدواریم برگزاری این نمایشگاه باعث تقویت روحیه بانوان استان در ایجاد اشتغال و فعالیت در حوزه کارآفرینی شود.

وی افزود: در راستای ایجاد اشتغال و خوداشتغالی بانوان در حوزه مشاغل خانگی، صنایع دستی، تبدیلی و غذایی تفاهم‌نامه‌ای با بانک کارآفرینی امید امضاء شده است که طبق این تفاهم، تسهیلات چهار درصدی به بانوان استان ارائه می‌شود و بانوانی که قصد فعالیت در حوزه مشاغل خانگی و خوداشتغالی دارند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل نیز در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت:نمایش توانمندی‌های زنان استان و بازاریابی برای محصولات تولیدی صنایع دستی و تبدیلی خوراک و پوشاک و آموزشی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است که امیدواریم با تلاش‌ها و اقدامات انجام یافته بتوانیم به تمامی اهداف خود در ارتباط با تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دست یابیم.

خسروانی افزود : نمایشگاه توانمندی‌های بانوان به همت و تلاش امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استانداری، فرمانداری، شهرداری، بسیج خواهران سپاه استان و سایر نهادها و ادارات برگزار شده که تلاش‌های انجام یافته در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما حمایت از تولیدات داخلی و معرفی آن به هم‌استانی‌ها است که در این زمینه باید اطلاع‌رسانی‌های لازم به خوبی انجام شود و این مهم در بین همگان ترویج یابد تا بتوانیم در این زمینه خروجی‌های بسیار مناسبی را شاهد باشیم.

این نمایشگاه از 9 تا 13 مرداد در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برای بازدید عموم دایر است و علاقمندان و هنردوستان می‌توانند از ساعت 14 تا 22  از دستاوردهای بانوان در حوزه‌های مختلف بازدید کنند.

 

انتهای پیام/ح

گشایش 120 غرفه در نمایشگاه توانمندی های بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار