مشهد؛

تجهیز سومین فروشگاه «شهرما» به اتیکت‌های الکترونیکی

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از تجهیز فروشگاه «شهرما» واقع در بولوار فلسطین به اتیکت‌های الکترونیکی اعلام قیمت خبر داد.

تجهیز سومین فروشگاه «شهرما» به اتیکت‌های الکترونیکیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ احمد محبی گفت: هدف از اجرای این مکانیزم، نظارت دقیق بر کیفیت و قیمت محصول در فروشگاه‌ها، مانیتورینگ قیمت‌ها از سازمان، امکان تغییر نرخ از دفتر نظارت و همچنین تغییر نرخ اقلام از نوع سنتی به الکترونیکی و در نتیجه رضایتمندی شهروندان است.

وی با اشاره به حذف کاغذ در اجرای این طرح افزود: در مرداد امسال 50 اتیکت در فروشگاه «شهرما» واقع در بلوار فلسطین نصب شده ‌است تا این فروشگاه سومین فروشگاه مجهز به این طرح باشد و علاوه بر صرفه جویی در مصرف کاغذ، آلودگی‌های بصری ناشی از تغییر نرخ لحظه‌ای و ثبت آنها به صورت دستی حذف شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: طرح اتیکت‌های الکترونیکی در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار «شهرما» که یکی از طرح‌های نوآورانه است در سال گذشته با نصب 66 عدد اتیکت الکترونیکی در غرفه میوه و تره‌بار فروشگاه‌های «شهرما» واقع در بولوار پیروزی و جهان آرا اجرایی شد.

انتهای پیام// م.م

صرفه جویی در مصرف کاغذ با اتیکت‌های الکترونیکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.