یزد؛

تامین آرامش و آسایش حجاج ضروری است

استاندار یزد از مسئولان و متولیان امور حج خواست تمام امکانات لازم باید برای برگزاری حجی باشکوه و شایسته را در اختیار حجاج قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سید محمد میرمحمدی استاندار یزد از مسئولان و متولیان امور مرتبط با حج خواست تمام امکانات لازم باید برای برگزاری حجی باشکوه و شایسته را در اختیار حجاج قرار دهند.

 میرمحمدی در همایش کارگزاران حج استان یزد افزود: تامین آرامش و آسایش حجاج ضروری است و خدمت به زائران سرزمین وحی توفیق الهی است که نصیب مسئولان و کارگزاران حج شده است.

وی ادامه داد: حج مظهر عینی وحدت امت اسلام است و باید حاجیان قدر لحظه لحظه حضور در سرزمین وحی را بدانند و هر چه بیشتر خود را با دعا و نماز و انجام مناسک به خداوند متعال نزدیک کنند.

میرمحمدی پیام اصلی حضور در سرزمین وحی و اعمال آن را دل کندن از تعلقات دنیوی دانست و تصریح کرد: باید با بینشی روشن برای کسب رضایت الهی پا در سرزمین وحی و انجام اعمال آن نهاد.

حجت الاسلام سیدحسن میررحیمی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان یزد نیز در این آیین از اعزام 120 کارگزار حج تمتع برای خدمت رسانی به زائران استان خبرداد و گفت: این افراد توسط مدیران کاروان ها و بر اساس ویژگی های تعیین شده برای نخستین بار در 18 نشست آموزشی شرکت کردند.

افزون بر 2 هزار و 270 زائر یزدی در قالب 16 کاروان زیارتی از اواخر مرداد ماه به حج تمتع اعزام می شوند که از این تعداد، یکهزار و 95 نفر مرد و یکهزار و 175 زائر زن هستند.

انتهای پیام/ ی

اعزام 120 کارگزار حج تمتع برای خدمت رسانی به زائران استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.