همدان؛

منزل شهید مدافع حرم، میزبان خادمان حرم رضوی

خادمان بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج(ع) با حضور در منزل شهید مدافع حرم شهید محمدحسین بشیری با خانواده این پاسدار شهید دیدار کردند.

منزل شهید مدافع حرم همدان، میزبان خادمان حرم رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ خادمان بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج برای هفتمین سال متوالی با حضور در استان همدان برای حضور در برنامه‌های دهه کرامت  به‌رسم ادب برای دیدار با خانواده شهید بشیری و دیگر همسران شهدای مدافع حرم به منزل این شهید بزرگوار رفتند.

در این دیدار پس از قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) مدیحه‌سرا و خادم امام رضا(ع) به مداحی و قرائت اشعاری در صف امام هشتم(ع) پرداخت.

ماکت حرم رضوی در این دیدار به پدر شهید بشیری و نگینی متبرک به حرم مطهر امام رضا(ع) به مادران و همسران تعدادی از شهدای مدافع حرم اعطا شد.

پاسدار شهید «محمدحسین بشیری» از مدافعان حرم آل الله در عملیات مستشاری هنگام حفاظت و حراست از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسید.

پس از شهید سرلشگر همدانی، کرمی، صانعی، مصطفوی، ترابی کمال، فانوسی، ابراهیم‌خانی، شمسی‌پور، قاضی‌خانی، شاملو و زارع الوانی " شهید محمدحسین بشیری " دوازدهمین شهید مدافع حرم استان همدان است.

شهید بشیری تخریبچی نمونه از نیروهای پادگان قدس همدان بود که در حین انجام عملیات مستشاری در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید.

با عمل به وصیت این شهید بزرگوار و به خواست خانواده ایشان این پاسدار شهید در کنار مزار شهید مدافع حرم رضا الوانی دفن شده است.

انتهای پیام / د

خادمان بارگاه ملکوتی ثامن‌الحججدر همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار