استاندار زنجان تأکید کرد :

لزوم استمرار مراقبت از معتادین بهبود یافته و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به آنها

استاندار زنجان اعلام کرد: مراقبت از معتادین بهبودیافته و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به آنها باید بصورت مستمر انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛درویش امیری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدرگفت: ارائه آموزش های مهارتی به بهبودیافتگان در روند سالم سازی زندگی آن‌ها نقش موثری خواهد داشت لذا ضروری است برای ارائه این مهارت‌ها در طول سال و به طور مستمر برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه در سطح کشور با توجه به حجم بالای معتادین متجاهر جمع آوری شده، فضای کافی برای نگهداری از این افراد وجود ندارد،افزود: معتادینی که در طرح های جمع آوری دستگیر شده اند، پس از بهبودیافتگی امکان نگهداری از آن ها وجود ندارد ولی مراقبت ها و حمایت های لازم از این افراد باید استمرار داشته باشد.
درویش امیری ادامه داد:نباید بی جهت جامعه را مضطرب و نگران ساخت و خوشبختانه اقدامات شایسته و مراقبت های لازم در محیط های آموزشی استان صورت می گیرد، لذا گرچه بیان نقاط ضعف به رفع کاستی ها منجر خواهد شد ولی نباید اقدامات مناسب و شایسته انجام شده را نیز نادیده گرفت.
استاندار زنجان خاطر نشان کرد : مراقبت های لازم در زمینه جلوگیری از شیوع اعتیاد در محیط های آموزشی استان صورت می گیرد، لذا نباید بی جهت جامعه را مضطرب و نگران ساخت و اقدامات شایسته را نادیده گرفت.
وی افزود:امیدوارم در پایان امسال شاهد برگزاری جشن پاکی برای بهبود یافتگان و اعلام استان زنجان به عنوان استان فاقد معتاد متجاهر باشیم.
انتهای پیام/ش
ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به معتادین بهبود یافته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.