ساری؛

پرداخت وام ۲ میلیارد کار گشایی به مددجویان بهشهری

دو میلیاردو ۵۵۵ میلیون ریال وام کارگشایی چهار ماه امسال به مددجویان کمیته امداد بهشهر پرداخت شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سید موسی عمادی مدیر کمیته امداد بهشهر با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد توانمند سازی مددجویان تحت حمایت است، گفت: دو میلیاردو ۵۵۵ میلیون ریال وام کارگشایی چهار ماه نخست امسال به مددجویان تحت حمایت در بهشهر پرداخت شد.


وی با اشاره به اینکه این وام به ۱۷۶ نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان پرداخت شد، افزود: ۵۳ درصد از این وام به به مددجویان و ۴۶ درصد به خانواد‌های نیازمند غیر مددجو پرداخت شده است.


عمادی بابیان اینکه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در کمیته امداد برای رفع نیاز‌های مددجویان تحت حمایت در بخش‌های مختلف اقدامات لازم انجام می‌شود، گفت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه براساس نیاز خانواده‌های تحت پوشش یکی از فعالیت‌های کمیته امداد است.


مدیر کمیته امداد بهشهر میزان تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به مددجویان را تا سقف پنجاه میلیون ریال برشمرد وافزود: هدف از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد رفع مشکلات خانواده‌ها در زمینه‌های معیشت، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل فرزندان بوده است.


وی با اشاره به پرداخت وام کارگشایی به مددجویان در سال ۹۵ گفت: پارسال به ۵۳۲ نفر از مددجویان وام کارگشایی به ارزش ۶ میلیاردو ۲۰۳ میلیون ریال پرداخت شد.


هفت هزار و ۱۰۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد بهشهر قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.


انتهای پیام/آ


پرداخت وام اشتغالزایی به مددجویان بهشهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار