تصمیم استقلال برای مدافع ارمنی؛

نشست های بی نتیجه مگویان و استقلال

طبق برگزاری نشست میان مگویان و مدیران باشگاه استقلال در نهایت مدافع ارمنی حاضر به فسخ نشد .

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به قرارگرفتن نام مگویان در لیست خروج در همین راستا امروز جلسه‌ای میان مسئولان استقلال و مگویان مدافع ارمنستانی این تیم برگزار شد که در این جلسه، باشگاه استقلال اعلام کرد که قصد فسخ قرارداد این بازیکن را دارد.اما از طرفی این بازیکن همچنان روی قراردادی که با این باشگاه دارد پایبند است.
 
در هر صورت با نوجه به صحبت هایی که میان دو طرفین رد و بدل شده مگویان به مسئولان استقلال اعلام کرده که زمان مناسبی برای فسخ انتخاب نشده و در طرف مقابل استقلال هم باید همه مطالبات سه سال گذشته به اضافه قرارداد سال آینده او را پرداخت کند و در همین راستا این مسئله باعث شده تا نشست امروز بی نتیجه به پایان برسد.
 
به این ترتیب مگویان برای فسخ رضایت نداده و باشگاه استقلال هم در نظر دارد نام این بازیکن را از لیست خارج و طبق قانون با او رفتار کند.در صورتی که این بازیکن تیمی را برای فصل آتی انتخاب کرد که هیچ در غیر این صورت باشگاه استقلال با خارج کردن نام مگویان مطالبات این بازیکن را همانند سایر بازیکنان پرداخت می کند.
 
گفتنی است تا به امروز جلسه های مختلفی میان مدیر برنامه هایش و مدیران باشگاه استقلال برای فسخ قرارداد برگزار شده که در نهایت اکثر این نشست ها بی نتیجه بوده است.
 
انتهای پیام/
 

مگویان حاضر به فسخ و رضایت نیست

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار