کُری خوانی هواوی برای اپل؛ میت 10 قوی‌تر از آیفون 8

مدیر هواوی پرچمدار آینده سری میت، این شرکت را قوی‌تر از آیفون 8 و آیفون 7 اس دانست.

کُری خوانی هواوی برای اپل ؛ میت10 قوی تر از آیفون 8به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته ریچارد یو، مدیرعامل شرکت هواوی طی یک مصاحبه به طور رسمی برخی از اطلاعات پرچمدار آینده سری میت  یعنی میت 10 را فاش کرد.

البته مدیر هواوی این اطلاعات را بسیار سربسته اعلام کرد اما سخنی که موجب ایجاد حاشیه و جنجال زیادی شد این بود که وی " میت 10 " را بسیار قدرتمند تر از آیفون بعدی اپل دانست.

وی در این مصاحبه با اشاره به فبلت میت 10 گفت: "عمر طولانی‌تر باتری به همراه نمایشگر تمام صفحه، سرعت انتقال  بیشتر، قابلیت های  عکاسی بهتر و بسیاری  ویژگی های دیگر برگ برنده ما در رقابت با اپل خواهد بود ".

با توجه به این اظهارات،  شرکت هواوی که با سرعتی بسیار خوب تبدیل به سومین تولیدکننده گوشی در جهان شده است، حالا برای  شرکت‌های رتبه اول و دوم یعنی سامسونگ و اپل اصطلاحا کری‌خوانی هم می‌کند و درصدد پشت سر گذاشتن آنها نیز هست.

گفتنی است اپل نیز قصد دارد در دهمین سالگرد تولد آیفون از سه آیفون 8 و 7 اس و 7 اس پلاس  رونمایی کند که برخی از اطلاعات آنها تاکنون لو رفته و پیش بینی شده است.

اما درباره میت 10 باید گفت اطلاعات کمی از آن در دست است و تنها چند تصویر کلی از آن به بیرون درز کرده که صفحه نمایش تمام صفحه زیبای آن را مدیر هواوی نیز در این مصاحبه تایید کرد.

کُری خوانی هواوی برای اپل ؛ میت10 قوی تر از آیفون 8

بر اساس پیش بینی‌هایی که با توجه به فبلت های mate 8 , mate9  و برخی گوشی های دیگر هواوی انجام شده، قابلیت های احتمالی mate 10  میتوانید  به شرح زیر باشد.

  • استفاده از نسل جدید شارژ سریع اختصاصی هواوی به وسیله درگاره USB C
  •   پردازنده کایرین 970 با پشتیبانی از قابلیت واقعیت افزوده یا شاید چیپستی قوی تر
  • دوربین های قدرتمند با استفاده از لنز های شرکت آلمانی LICA

با وجود آنکه هنوز زمان عرضه میت 10 مشخص نیست، باید منتظر ماند  تا پس از عرضه پرچمدار میت هواوی و همینطور آیفون‌های جدید چقدر ادعای مدیر هواوی به واقعیت نزدیک است.

انتهای پیام/

مدیرعامل هواوی: میت 10 از آیفون 8 قدرتمندتر است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار