تبریز؛

مرگ 48 نفر در تصادفات درون شهری

رئیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری 48 نفر بر اثر تصادفات درون شهری این استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 نفر کاهش فوتی داشتیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگارانوان از تبریز؛ سرهنگ ناصر میکائیلی رئیس راهور آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در این مدت چهار هزار و 127 نفر هم در اثر تصادفات درون شهری مجروح شدند.

وی ادامه داد: این تعداد بر اثر 47مورد تصادف جان خود را از دست دادند ضمن اینکه مجروحان حادثه نیز بدنبال سه هزار و 533 مورد تصادف مصدوم و 570 مورد تصادف نیز خسارتی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین علت تصادفات فوتی در چهار ماه نخست سال جاری با 44 درصد عدم توجه به جلو ثبت شده است.

وی گفت: در سال جاری 20 نفر از فوتی ها را عابران پیاده، 17 نفر راکب یا ترک نشین موتورسیکلت، هفت نفر راننده خودرو، دو نفر سرنشین خودرو و دو نفر نیز دوچرخه سوار بود.

وی تعداد دوربین های موجود در سطح استان را 238 دستگاه برشمرد و افزود: از این تعداد 173 دستگاه در تبریز، 14 دستگاه در مراغه و 12 دستگاه در شهرستان اسکو می باشد.

وی نقاط پرحادثه شهر تبریز را اتوبان پاسداران، جاده سنتو و میدان بسیج تا سه راهی اهر عنوان کرد و گفت: شهرهای بناب، کلیبر و بستان آباد فاقد نقاط حادثه خیز است.

وی اظهار کرد: در سال 1390 تعداد فوتی های دورن شهری استان 289 نفر بود که با اقدامات انجام گرفته آمار فوتی های استان در سال 1395 به 189 نفر کاهش یافت.

وی ادامه داد: 30 مرکز معاینه فنی در استان وجود دارد که از این تعداد هفت مرکز در شهر تبریز فعالیت می کنند.

وی تعداد مراکز خدماتی پلیس + 10 در استان را 27 مرکز برشمرد و گفت: از این تعداد 9 مرکز در تبریز و 18 مرکز نیز در سایر شهرستان های استان فعالیت می کنند.

وی اظهار کرد: هشت مرکز اسقاط خودرو و 15 مرکز تعویض پلاک  خودرو در سطح استان وجود دارد.

 

انتهای پیام/ش

امسال 48 نفر در تصادفات درون شهری جان باختند

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار