گوشی HTC U11 به بلوتوث نسخه 5 مجهز می‌شود

شرکت اچ تی سی علیرغم اینکه اعلام کرده بود گوشی پرچمدار خودش را به بلوتوث 5.0 مجهز نمی‌کند، نظرش را تغییر داد.

گوشی HTC U11 به بلوتوث نسخه 5 مجهز می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوشی هوشمند «HTC U11» می‌توانست جزو گوشی هایی باشد که برای اولین بار نسخه جدید بلوتوث 5.0 را ارائه می‌دهد. اما متاسفانه این شرکت تایوانی پیش از این اعلام کرد که قادر نیست گوشی پرچمدار خود را با نزدیک شدن به زمان عرضه به این تکنولوژی مجهز کند و «HTC U11» با بلوتوث 4.2 عرضه خواهد شد.

اما گویا به نظر می‌رسد اچ تی سی نظرش را تغییر داده و تصمیم گرفته است  در آینده‌ای نزدیک U11 را به بلوتوث 5.0 آپدیت کند. بر اساس گزارشی که « FFC » ارائه داده، شرکت اچ تی سی قصد دارد گوشی U11 را بدون هیچگونه تغییر سخت افزاری و صرفا با آپدیت های نرم افزاری به بلوتوث 5.0 ارتقاء دهد.

اگر گوشی هوشمند «HTC U11» به بلوتوث 5.0 مجهز شود، سومین گوشی هوشمندی خواهد بود که با داشتن این تکنولوژی به بازار عرضه می‌شود. پیش از این گوشی «سامسونگ گلکسی اس 8» و «سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس» اولین و دومین گوشی های هوشمندی بودند که در ماه آوریل با تکنولوژی بلوتوث 5.0 عرضه شدند.

متاسفانه هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این آپدیت از سوی شرکت اچ تی سی مشخص نشده است، اما اگر شما صاحب گوشی هوشمند HTC U11 هستید می‌توانید مطمئن باشید که آینده ای نزدیک گوشی شما نسخه 5.0 بلوتوث را خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

آیا اچ تی سی یو 11 بلوتوث 5 دارد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار