مهاباد؛

کشف البسه قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان : پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک انبار بزرگ البسه قاچاق را کشف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، سرهنگ مجید محبعلی گفت: با تلاش پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز مقدار 6 هزار و 755 ثوب انواع پوشاک و البسه خارجی در بوکان کشف و ضبط شد.


وی افزود: یک انبار کالای قاچاق خارجی در یکی از محلات شهر بوکان شناسایی و بلافاصله موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با کالای قاچاق قرار گرفت.


فرمانده انتظامی بوکان ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضایی عوامل انتظامی شهرستان در یک عملیات منجسم به محل اعلام شده عزیمت و از انبار کالای قاچاق که متعلق به فردی با هویت معلوم بود این تعداد پوشاک و البسه خارجی کشف و ضبط شد.


سرهنگ محبعلی ارزش ریالی کالای مکشوفه را بیش از یک میلیارد و 150 میلیون ریال عنوان و اظهار کرد: در این ارتباط یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.


فرمانده انتظامی شهرستان بوکان همچنین از کشف و شناسایی محل انبار 23 هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی خبر داد و گفت: یک فرد که در زمینه خرید و فروش وسائل آرایشی قاچاق فعالیت داشت شناسایی شد و با مجوز قانونی اقلام آرایش کشف و ضبط شد.


وی اضافه کرد: در این محل وسائل آرایشی و بهداشتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف شد.


سرهنگ محبعلی افزود: در این ارتباط یک نفر دستگیر که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.


وی گفت: کالای قاچاق ضربه مهلکی به اقتصاد ایران وارد می کند و باعث از کار افتادن چرخه تولید و ورشکستگی کارخانه های داخلی می شود و در این زمینه پلیس بر خود واجب می داند که با پدیده قاچاق به شدت مبارزه نماید.


انتهای پیام/ع

 

کشف یک انبار البسه قاچاق با 6755 ثوب انواع پوشاک در بوکان آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.