اصفهان؛

قهرمانی آتش‌نشان اصفهانی در رشته کاراته مسابقات بین‌المللی قهرمانی جام دوستی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني شهرداري اصفهان گفت: آتش‌یار دوم مهدی اسفندیاری موفق شد در مسابقات بین‌المللی قهرمانی جام دوستی در رشته ورزشی کاراته مقام اول را کسب کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد شریعتی  اظهار کرد: آتش‌یار دوم مهدی اسفندیاری موفق شد در مسابقات بین‌المللی قهرمانی جام دوستی در رشته ورزشی کاراته مقام اول را کسب کند.

وی افزود: این آتش‌نشان اصفهانی که از اعضای پرسنل ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی شهرداری اصفهان بود، در وزن 67 کیلوگرم پیشکسوتان در مسابقات بین‌المللی به میزبانی استان کرمانشاه، مقام قهرمانی را کسب و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین کوثر اسفندیاری، فرزند آتش‌یار دوم مهدی اسفندیاری مقام دوم در رشته کاراته در بخش‌های کاتا و مبارزه را کسب کرد.

وی در پایان با اشاره به کسب مقام اول مسابقات قهرمانی کشور در رشته کیک بوکسینگ تأکید کرد: هم‌چنین سرباز وظیفه حسن شفیع‌زاده نیز در مسابقات قهرمانی کشور رشته ورزشی کیک بوکسینگ، موفق شد مقام اول را در این مسابقات به دست آورد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.