همدان؛

تجلیل از نفرات برتر جشنواره ملی شعر رضوی در همدان

چهارمین دوره جشنواره ملی شعر دوبیتی و رباعی رضوی به میزبانی همدان در محل آرامگاه باباطاهر و با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

تجلیل از نفرات برتر جشنواره ملی شعر رضوی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  فاضل عبادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان شب گذشته در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی شعر دوبیتی و رباعی رضوی که در آرامگاه باباطاهر همدان برگزار شد گفت: این جشنواره با هدف گسترش معرفت دینی به صورت سراسری در سطح کشور برگزار می‌شود.

   وی عنوان کرد: برگزاری جشنواره دوبیتی و رباعی رضوی در استان همدان و در کنار آرامگاه عارف شوریده شهر همدان، پایتخت دوبیتی ایران همدان و در سال باباطاهر برگزار می شود که آن را به فال نیک می‌گیریم.

    در این مراسم چند تن از شاعران  برگزیده از استان های زنجان، اردبیل، قم، مشهد مقدس، همدان ، نیشابور ، اصفهان  به قرائت اشعار خود پرداختند.

   در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره نیز تقدیر شد که در بخش "ویژه" نازنین مریم امانلو از خراسان رضوی به عنوان نفر برتر شناخته شد.

   در بخش اصلی نیز مسعود طاهری عضد از استان همدان جایگاه هشتم، سعید مبشر از استان اردبیل هفتم، حسین طاهری از استان زنجان نفر ششم، متین بنایی از استان اصفهان نفر پنجم، مصطفی توفیقی از خراسان رضوی چهارم، سیدعلی محمد نقیب از قم و امیر رسولی از زنجان به صورت مشترک نفر سوم، دادیار حامدی از استان مازندران نفر دوم شناخته شدند.

  ضمن اینکه هیئت داوران هیچ یک از آثار ارسال شده را شایسته کسب رتبه نخست ندانست.

انتهای پیام/ ش

جشنواره ملی شعر رضوی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.