دستگیری قاتل فراری بعد دوسال

دادسرای عمومی انقلاب قم گفت: قاتل فراری بعد از دو سال در بندرعباس دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛روابط عمومی و دادسرای  انقلاب قم گفت : قاتل درگیری سال 94 خیابان شادقلی خان منطقه نیروگاه در بندعباس توسط پلیس اطلاعات قم دستگیر شد.در سال 94 در منطقه نیروگاه در خیابان درگیری بین محدجواد (مقتول) و علی (قاتل) حاصل می شود که در نتیجه ان محمدجواد در اثر ضربه چاقو به قتل میرسد و قاتل بلافاصله متواری و به خارج از شهر می گریزد و پس از مدتی حضور در شهرهای مختلف در یکی از شهر های جنوب کشور مستقر می شود.

حسب دستور دادستان محترم جهت دستگیری متهمان جرائم خشن با دستور قضایی و استفاده از شگرد های اطلاعاتی خاص ، پلیس اطلاعات استان از طریق نیابت قضایی متهم را در بندر عباس در 5شنبه گذشته دستگیر کرد.

هم اکنون وی در زندان به سر می برد و روند رسیدگی به پرونده جهت مجازات قاتل ادامه دارد.

دادستان محترم قم اعلام کرد : مجتمع دادسرای نیروگاه افتتاح شد. در راستای نظارت مستقیم و بیشتر در جای جای شهر و در جهت تسریع حضور نیروهای قضایی انتظامی در مواقع لازم و رسیدگی دقیق تر به پرونده ها ساختمان شماره 4 دادسرای عمومی و انقلاب قم را در شیخ آباد افتتاح شد.


کاهه افزود : شبعات 21 دادیاری ، 18 دادیاری ، 2 دادیاری ، 12 بازپرسی و همچنین 2 شعبه کیفری حل اختلاف و 2 شعبه حقوقی حل اختلاف در نوبت عصر به این مجتمع قضایی انتقال یافته است.


ایشان هم چنین خاطرنشان کرد : مردم شریف منطقه نیروگاه می توانند با مراجعه به این مجتمع قضایی به ادرس بلوار یادگار امام ، خیابان سواران ، تقاطع چهارراه معصومیه شکایات خود را تقدیم نمایند.

انتهای پیام/ح

افتتاح دادسرای نیروگاه درشیخ آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
عالی
آخرین اخبار