اردبیل؛

پرداخت 500 میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران شهرستان پارس آباد

فرماندار پارس آباد گفت: با پرداخت 500 میلیارد ریال، تاکنون بیش از 55 درصد مطالبات گندم کاران این شهرستان به حسابشان واریز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر صمدی، فرماندار پارس آباد افزود: مابقی طلب کشاورزان گندم کار این شهرستان بر اساس زمان تحویل به مراکز خرید تضمینی، دست کم تا 2 هفته آینده در 2 نوبت و در روزهای چهارشنبه پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به زمان شروع عملیات برداشت محصول گندم در این منطقه اظهار کرد: کار برداشت محصول استراتژیک گندم و خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان پارس آباد در سال زراعی جاری از روز 25خرداد در 12مرکز خرید، بدون هیچ گونه مشکل و محدودیتی انجام شد.
صمدی با بیان اینکه امسال بالغ بر 105 هزار تن گندم و 9 هزار و 500 تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان این شهرستان خریداری شد، اظهار کرد: با وجود محدودیت های مالی و اعتباری، نزدیک 200میلیارد ریال یعنی 100 درصد مطالبات کلزاکاران و بیش از 55 درصد بهای گندم خریداری شده از کشاورزان منطقه پرداخت شده است.

وی سطح زیر کشت گندم و کلزا در اراضی بخش خصوصی و دولتی این شهرستان در سال جاری را به ترتیب30 هزار هکتار و چهار هزار و 500 هکتار عنوان و بیان کرد: احداث سیلوی ذخیره گندم و صنایع تبدیلی و تکمیلی از نیازهای این شهرستان است که در صورت تحقق علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی جدید، شاهد رونق و شکوفایی هر چه بیشتر بخش کشاورزی این منطقه خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ح

پرداخت بیش از 55 درصد مطالبات گندم کاران در پارس آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار