اردبیل؛

کمبود سالن تمرین برای بسکتبال بانوان در اردبیل

مربی بسکتبال بانوان استان اردبیل گفت: با کمبود سالن تمرین برای بسکتبال بانوان در اردبیل مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سولماز دهقان مربی بسکتبال بانوان استان اردبیل درباره تعطیلی بسکتبال بانوان به خاطر نبود سالن تمرین افزود: به خاطر میزبانی مسابقات والیبال زیر 23 آسیا به مدت یک سال از وجود سالن تمرین محروم بودیم و بعد از یک سال سالن حجاب در اختیار این رشته ورزشی گذاشته شده است.

وی گفت: سالن حجاب هم برای تمرین بسکتبال استاندارد نیست و حلقه‌های سالن به‌صورت عرضی است و تمام سالن‌های تمرینی حلقه‌های این رشته ورزشی به‌صورت طولی نصب شده است.

دهقان با اشاره به ساعت تمرینات بسکتبال بانوان تصریح کرد: بدترین ساعت تمرینی را در اختیار ما گذاشته‌اند که از ساعت 1 تا 2 نیم ظهر باید در سالن تمرین کنیم و قول داد بودند که از پنج تیرماه در سالن شهید آسمانی تمرین شود، ولی هفته اول مردادماه است و هنوز خبری از سالن و نصب حلقه‌های بسکتبال نیست.

مربی بسکتبال بانوان استان اردبیل افزود: امسال در بسکتبال بزرگ‌ترین ضربه را بانوان خوردند که نسبت به سال‌های قبل درترم تابستان افت شدید در ثبت‌نام‌های ورزشی داشتیم که از 300 نفر سال گذاشته به 50 نفر رسیدم.

دهقان اظهار کرد: در سالن شهید آسمانی رشته‌های ورزشی والیبال و هندبال در حال فعالیت هستند و به علت نبود حلقه‌های بسکتبال این رشته ورزشی محرم است تا در این سالن ورزشی تمرین کنند.

 

انتهای پیام/ع

کمبود سالن تمرین برای بسکتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۰۰:۲۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
من الان شش ماهه دنبال ی بسکتبال میگردم ولی پیدا نیس ک نیس
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۰۰:۲۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
من الان شش ماهه دنبال ی بسکتبال میگردم ولی پیدا نیس ک نیس