لزوم حفظ عزت و امنیت حجاج

عادل پور امام جمعه مینوشهر گفت: همه برای برگزاری حج آبرومند همراه با امنیت تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام محمد جواد عادل پور افزود: صحبت‌ها در رابطه با مساله حج باید کنار گذاشته شود و همه برای برگزاری یک حج آبرومند همراه با امنیت کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه گرچه انتقاداتی نیز بر این مساله از سوی شخصیت‌های فراوانی وارد شده است، گفت: اکنون چون در وهله اعزام هستیم، همه باید کمک کنند، البته که باید همراه با عزت و امنیت کامل باشد.

امام جمعه مینوشهر افزود: اگر دولت جمهوری اسلامی و کارگزاران حج احساس کنند که دو مقوله عزت و امنیت دچار خدشه خواهد شد، قطعا باید تجدید نظر کنند.

عادل پور متذکر شد: هم شرع و هم عزت اسلامی ما به دو مقوله امنیت و عزت سفارش می‌کنند و هم نظام جمهوری اسلامی نظام عزیز و سربلندی است و به ما اجازه نمی‌‌دهد تحت هیچ شرایطی یک واجبی را انجام دهیم.

وی افزود: شرع مقدس اسلامی بحث امنیت را شرط اساسی استطاعت حج می‌داند، بنابراین اگر احساس شود که آل‌سعود به دنبال تعرض به حجاج و امنیت آنها تعرض کند، باید هم پاسخ و تجدید‌نظر در رابطه با اعزام حجاج شود.

امام جمعه مینوشهر گفت: اما اکنون که در آستانه اعزام حجاج هستیم، همه باید کمک کنند و دست در دست هم پشتیبان هم باشیم، تا اعزام خوب و همچنین حج عزیزانه و همراه با امنیت کامل داشته باشیم.

انتهای پیام/د

همه برای برگزاری حج آبرومند تلاش کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.