رجبی : تاکنون تیمی از حضور در لیگ هندبال انصراف نداده است /تلاش می کنیم میزبان یک رویداد آسیایی در تبریز باشیم

دبیر فدراسیون هندبال کشورمان گفت : روز گذشته آخرین فزصت واریزی مبلغ ورودی مسابقات بود و تا جایی که اطلاع دارم تیمی از حضور در این مسابقات انصراف نداده است.

رجبی : تاکنون تیمی برای حضور در لیگ هندبال  انصراف نداده است /تلاش می کنیم تا میزبان یک رویداد آسیایی در تبریز باشیممحمد رضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،، در خصوص واریز مبلغ ورودی لیگ برتر برای تیم هایی که قصد دارند سال آینده در این مسابقات شرکت کنند گفت : روز گذشته آخرین فرصت واریز مبلغ ورودی تیم ها برای حضور در مسابقات لیگ برتر بود و بیشتر تیم ها مبالغ خود را برای حضور در این مسابقات به حساب فدراسیون واریز کرده اند.

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا تیمی از حضور در مسابقات انصراف داده است یا خیر  اظهار داشت : تا جایی که می دانم تیمی انصراف نداده است و تیم هایی هم که مبالغشان را واریز نکرده بودند قرار بود تا پایان روز این کار را انجام دهند.

دبیر فدراسیون هندبال کشورمان در مورد دریافت بودجه از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان هم عنوان کرد : تا کنون یک قسط از وزارت ورزش و جوانان دریافتی داشتیم اما مبلغ دیگری دریافت نکرده ایم.

رجبی در ادامه و در خصوص میزبانی احتمالی تبریز برای یک رویداد آسیایی هندبال در سال 2018 این چنین گفت : از آن جایی که تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشور های اسلامی برگزیده شده است قرار است تا میزبانی چند مسابقه بزرگ را با توجه به زیر ساخت های خوبی که دارد بر عهده بگیرد. پیش از این هم این شهر میزبانی مسابقات نوجوانان و جوانان را بر عهده داشته است و حالا ما در حال رایزنی با مسئولان آسیایی برای مسئله هستیم.

دبیر فدراسیون هندبال در پایان گفت : شهر هایی که قصد میزبانی در این رقابت ها را دارند به آسیا اعلام می کنند تا نمایندگان فدراسیون هندبال آسیا پس از بازدید از شهر های مختلف میزبان بعدی را انتخاب کنند. 

انتهای پیام/

رجبی : تیمی از حضور در لیگ جدید انصراف نداده است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار