اهواز؛

افزایش امکانات اطفای حریق در مسجدسلیمان

یک دستگاه تانکر ۱۸ هزار لیتری آب رسان پشتیبان به مجموعهٔ خودرو‌های اطفای آتش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اضافه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،یک دستگاه خودروی تانکر پشتیبان آب ایمنی و آتش نشانی با حفظ قابلیت موجود با نصب مانیتور اطفای آتش به خودروی WATER TENDER ارتقا یافت.

با تلاش پرسنل ایستگاه آتش نشانی مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان صورت گرفت یک دستگاه تانکر 18 هزار لیتری آب رسان پشتیبان به مجموعهٔ خودروهای اطفای آتش این شرکت افزوده شد که موجب افزایش توان عملیاتی و چابکی هر چه بیشتر ناوگان خودروهای عملیاتی این ایستگاه شود.

این اقدام که با تأکید بر اصل اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی در هزینه‌ها صورت گرفت افزایش و توسعه ناوگان آتش نشانی برای هم افزایی توان عملیاتی خودروهای آتش نشانی و اطفای آتش که امکان حضور همزمان سایر خودروهای عملیاتی مشابه میسر نیست می‌باشد.

همچنین این امر موجب می‌شود تا با توجه به گستردگی حوزهٔ عملیاتی و جغرافیایی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در صورت وقوع آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع و همچنین آتش سوزی‌های درون شهری، حضور تیم امداد و اطفای آتش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که پیش از این نیز در مواقع لزوم حضوری موثر و چشمگیر داشته‌اند نسبت به گذشته پر رنگ‌تر و فعال‌تر شود.


منبع:فارس


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.