چابهار؛

نوسازی مدارس روستای تاریخی تیس چابهار

در نشست معاون توسعه علمى و فرهنگى سازمان برنامه و بودجه کشور با مديرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، راهبردهاى ارتقاء كيفيت آموزش در منطقه و به ویژه روستاى تيس بررسى شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،محمدرضا واعظ‌مهدوى در اين ديدار بر لزوم بهره‌بردارى سازمان منطقه آزاد از ظرفيت خيرين مدرسه ساز تاكيد كرد و گفت: در دیداری که اخیرا با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه داشتم، دکتر نوبخت برای تامین مالی و حمایت از طرح‌های توسعه انسانی استان سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کردند و گفتند اگر قدمی بتوانیم برای مردم این استان برداریم و کوتاهی کنیم، نزد خداوند مسئولیم.


واعظ‌ مهدوی با ابراز خوشحالی از اقدامات توسعه‌ای سازمان منطقه آزاد چابهار، بر حمایت از طرح‌های فرهنگی و ارتقای شاخص‌های توسعه انسانی در سواحل مکران تاکید کرد.


عبدالرحيم كردى نيز در این نشست با اشاره به افتتاح بنياد خيريه مه­بان در منطقه آزاد توسط این سازمان، گفت: مسئوليت اجتماعى سازمان، ایجاب می‌کند که به بالابردن سطح کیفیت آموزش توجه ویژه داشته باشیم و به همین دلیل، حمایت از ساخت چند باب مدرسه را در سطح شهرستان در دستور کار قرار دادیم.

 

رئیس هیات‌مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: ظرفیت خوبی در منطقه وجود دارد و فعالان و کارآفرینانی که در منطقه آزاد فعالیت دارند، برای انجام کارهای عام‌المنفعه پیش‌قدم شده‌اند.

کردی همچنین براى مشاركت در برنامه‌هاى نوسازى مدارس جنوب سيستان و بلوچستان اعلام آمادگى كرد و گفت: متاسفانه فضاهای آموزشی روستای تاریخی تیس، وضع مناسبی ندارند، بنابراین نخستین اولویت منطقه آزاد، به‌سازی مدارس تیس است. برای این منظور و طبق برنامه، کارگاه‌های عمرانی این منطقه تا چند هفته دیگر تجهیز می‌شوند.

 

انتهای پیام/گ

نوسازی مدارس روستای تیس چابهار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار