معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی کشور؛

لزوم تقویت بنیه دفاعی، مهندسی و مخابراتی/دست یابی سیستان و بلوچستان به رشد و بالندگی برابر شاخص ها

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با اشاره به لزوم تقویت بنیه دفاعی، مهندسی و مخابراتی گفت: انتظامی سیستان و بلوچستان، برابر شاخص ها، به رشد و بالندگی دست پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با اشاره به لزوم تقویت بنیه دفاعی، مهندسی و مخابراتی گفت: انتظامی سیستان و بلوچستان، برابر شاخص ها، به رشد و بالندگی دست پیدا کرده است.


سردار سلیمانی در جلسه کمیسیون پشتیبانی فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان که در زاهدان برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک کرامت از زحمات و تلاش های شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی استان تقدیر و تشکر کرد و گفت : نیروی انتظامی همیشه روند رو به رشد و رو به تکاملی داشته است و در سال های اخیر با جهش رو به رو بوده است و استان سیستان و بلوچستان از جمله مناطقی است که طبق شاخص ها و گزارشات ستاد ناجا توانسته به این رشد و بالندگی دست پیدا کند.


معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در خصوص مصوبات کمیسیون پشتیبانی استان به توسعه مجموعه بهداری و تاسیس بیمارستان سیستان وبلوچستان اشاره کرد و گفت : ما باید در این استان و در این نقطه مرزی و عملیاتی امکانات بهداری و بهداشتی را جهت رفاه حال کارکنان و خانواده هایشان فراهم کنیم و کادر پزشکی و پیرا پزشکی مراکز درمانی خود را از پزشکان سرباز و با قرارداد با پزشکان در بیرون از سازمان تامین کنیم .


این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تقویت بنیه دفاعی، مهندسی و مخابراتی از جمله مباحثی است که باید به آن توجه ویژه ای شود و دراین حوزه از امکانات به روز استفاده حداکثری شود.


سردار سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود، گزینش افراد را به عنوان گلوگاهی مهم و اساسی در انتخاب کارکنان بیان کرد و اظهار داشت: ما باید در گزینش افراد، کسانی را انتخاب کنیم که با اهداف سازمان آشنایی داشته باشند و با روحیه رزمندگی بتوانند در مناطق عملیاتی، امنیتی، حساس و صعب المعیشتی خدمت کنند.


معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با اشاره به خدمت بزرگ کارکنان در حفظ امنیت این استان مهم و مرزی گفت: به افتخار حضور شما و پشتوانه شما عزیزان است که ما می توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم و برای ما نیز افتخار است که به شما خدمتگذاری کنیم.


در ادامه این دیدار سردار "حسین رحیمی" فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت:کارکنان خدوم نیروی انتظامی این استان برای دفاع ازکیان و ناموس نظام اسلامی در این خطه حساس ومهم جهت اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا و شادی قلب ایشان همانند یک سرباز جان بر کف با تمام قدرت تلاش و خدمت می کنند .


وی با اشاره به افزایش تحرکات دشمنان، معاندین،اشرار ،گروه های مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر نسبت به سال های گذشته، افزود: سرمایه گذاری دشمن در این منطقه بیشتر شده است و کشور ما در این منطقه با کشور افغانستان که بیش از 300 هزار هکتار از اراضی خود را زیر کشت مواد مخدر قرار داده، همسایه است.


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: امروز و در این سال های اخیر طبق سخن کارشناسان شورای امنیت ملی و مسئولان بلند مرتبه استانی و کشوری ،استان سیستان وبلوچستان طلایی ترین سال های پر از امنیت و آرامش خود را سپری کرده است و در سال 96 از سوی دولت به عنوان مقصد گردشگری معرفی شده است .


سردار رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان داشت : در بخش مقابله با قاچاق مواد مخدر، میزان کشفیات مواد مخدر 300 درصد افزایش داشته و در کشف جرم ، توانسته ایم با رویکرد آفندی، کشف 51 درصدی جرایم را به بالای 90 درصد ارتقاء داده ایم .


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان مردم مداری و جامع محوری را از شاخصه های پلیس استان بیان کرد و گفت: با رویکرد مردم مداری و جامعه محوری توانسته ایم با همدلی یک ارتباط تنگاتنگ بین مردم و پلیس ایجاد کنیم و مقبولیت نیروی انتظامی را نزد مردم بالا ببریم.

 

انتهای پیام/گ

تقویت بنیه دفاعی و دست یابی سیستان وبلوچستان به بالندگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار