معاون وزیر بهداشت:تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای ۹۰ درصد مردم

پرونده الکترونیکی سلامت برای ۹۰ درصد مردم جامعه شهری تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در همایش تجارب سازنده در دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در تلاشیم که ۹۰ درصد مردم را تحت مراقبت قرار دهیم و برای آن‌ها پرونده تشکیل دهیم.


علی‌اکبر سیاری افزود: یکی از کار‌های که در حوزه بهداشت انجام می‎دهیم اثربخشی است و باید بتوانیم بسیاری از کار‌ها را بدون برگزاری همایش‎‌ها هماهنگ و اجرا کنیم.

وی گفت: باید کاری کنیم تجربیات افزایش پیدا کند و ۳۰ هزار بهورز و ۴۵ هزار کارکنان شهری ما باید درگیر مسائل شوند.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه به ازای هر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت شهر یک کارشناس در اختیار داریم، افزود: ۲۵ هزار کارشناس برای ۵۳ میلیون جمعیت شهری در نظر گرفتیم.

سیاری افزود: باید بتوانیم ۹۰ درصد جمعیتی که تحت مراقبت داریم عوامل بیماری‎زایشان را کاهش دهیم و از مرگ زودرس جلوگیری کنیم.



معاون وزیر بهداشت:تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای ۹۰ درصد مردمرییس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی گلستان با بیان اینکه خلاقیت ونوآوری موجب پیشرفت وتوسعه است، پیشنهاد داد که روزی به نام نوآوری در سلامت در تقویم هفته سلامت نام گذاری شود.


فاضل افزود: گلستان آمادگی برعهده گرفتن دبیرخانه دائمی این همایش را دارد.


همایش ملی تجارب برگزیده حوزه بهداشت به مدت دو روز امروز و فردا در گرگان ادامه دارد.

در این همایش ۲۶۲ مقاله از میان ۳۶۲ مقاله رسیده به دبیرخانه داوری شد که ۲۱ مقاله به صورت سخنرانی و ۹۱ مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.

 

انتهای پیام / ف

 

اهدای زمین برای ساخت مرکز جامع سلامت در مراوه تپه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.