اهواز؛

اجرای طرح رایگان بیمه سلامت

رئیس اداره بیمه سلامت اندیمشک گفت: متقاضیان دریافت دفتر چه بیمه سلامت دراین شهرستان به صورت رایگان بیمه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رضا دلفان، رئیس اداره بیمه سلامت اندیمشک بیان داشت: ۳۰ هزار نفر از شهروندان اندیمشک که متقاضی دریافت دفترچه بیمه سلامت بودند به صورت رایگان دارای دفترچه بیمه شدند.

وی اظهار کرد: حدود ۹۰ تا ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمانی بیماران سخت و سرطانی در بخش طرح نظام سلامت در ۴ سال اخیر توسط دولت پرداخت می‌شود.

دلفان افزود: اداره بیمه سلامت خدمت و توسعه خدمات درمانی در شهرستان را به عنوان وظیفه و یک هدف مهم در کنار استفاده از ظرفیت آموزش موازی از طریق رسانه‌ها و سایر امکانات موجود برای جا انداختن فرهنگ پیشگیری بهتر از درمان در برنامه کاری خود دارد.

رئیس اداره بیمه سلامت اندیمشک تصریح کرد: ۳۰ هزار نفر از شهروندان متقاضی دفترچه بیمه سلامت که واجد شرایط بودند به صورت رایگان دارای دفترچه بیمه شده و از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند هستند.

وی در ادامه گفت: ۷ درمانگاه و مرکز جراحی در شهرستان اندیمشک با اداره بیمه سلامت دراین شهرستان در جهت رفاه و خدمت رسانی به شهروندان اندیمشک قرارداد بسته است.

دلفان بیان داشت: در حوزه آموزش شهروندان برنامه‌های حمایتی بسیار خوبی در کشور اجرا شده که توفیقاتی نیز به همراه داشته و اجرای طرح نظام سلامت در راستای ایجاد عدالت و بهره‌مندی شهروندان یک گام مثبت و روبه‌ جلو بوده که بسیاری از مشکلات حوزه درمان را در صورت تداوم در اجرا قطعاً مرتفع کرده و یک خدمت مهم در عرصه درمانی کشور خواهد شد.


انتهای پیام/م

بهره مندی از بیمه در اندیمشک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نجفی
۱۵:۰۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
باسلام هیچ مراکژی بیمه سلامت رو قبول نمیکنند که ام آرای ودکتر متخصص داشته راهنمایی بفرمایید کدوم درمانگاهها طرف قرداد بیمه سلامت هست همش داریم ویزیت ۱۷۰وووو میدیم واینکه دارو که کلا آزاده
آخرین اخبار