پیشکسوت پرسپولیس خیال هواداران را راحت کرد

مهرداد میناوند، پیشکسوت تیم پرسپولیس عنوان کرد: خیالتان راحت، پرسپولیس درگیر حواشی نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم پرسپولیس موفق شد در چارچوب رقابت های هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران، فولاد خوزستان را شکست دهد و لیگ هفدهم را با پیروزی آغاز کند؛ پرسپولیس حالا مدافع عنوان قهرمانی است و هواداران انتظار دارند با توجه به عملکرد خوبی که باشگاه در فصل نقل و انتقالات داشته بتواند نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کند، در این میان اما برخی حاشیه‌ها که بیشتر مربوط به مصاحبه هایی می‌شود که برخی از اعضای باشگاه پرسپولیس، چه بازیکن، چه کادر فنی و چه مدیران انجام می‌دهند، اخیرا هم یکی از این حاشیه‌ها سراغ مهدی طارمی و محسن مسلمان آمده و تیتر یک روزنامه از مصاحبه‌ای که به گفته مسلمان مشخص نیست مصاحبه‌شونده چه کسی بوده، موجب ناراحتی این دو بازیکن کلیدی تیم پرسپولیس شده است.

مهرداد میناوند، پیشکسوت تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام با اعلام حمایت از برانکو ایوانکوویچ، سرمربی و طاهری، مدیرعامل پرسپولیس به دامن‌زدن برخی افراد به حاشیه های کوچک واکنش نشان داده و عنوان کرده، خیالتان راحت، پرسپولیس درگیر حواشی نخواهد شد.

میناوند نوشته است: "سلام
ضمن عرض تبریک بابت برد شیرین ،همه پرسپولیسی هارا به اتحاد،همدلی و آرامش دعوت می کنم. ما شروع بسیار خوبی در لیگ داشتیم و به ادامه راه از همیشه امیدوارتر هستم.
مبنای صحبت های من همواره برپایه اعتماد به جناب طاهری و جناب برانکو بوده است و از این به بعد هم همین خواهد بود. ما از اعتماد به این دو عزیز نتیجه بسیار خوبی گرفتیم و طی دو فصل به اوج اقتدار رسیدیم.شک ندارم روزهای روشن تری در انتظار پرسپولیس بزرگ خواهد بود. اینکه بعضی دوستان با کوچکترین اتفاقی با تیتر درشت می نویسند«حاشیه در پرسپولیس»را نمی فهمم،این تیم بزرگتر دارد و به راحتی درگیر حواشی نخواهد شد‌،خیالتان راحت.
فکر می کنم انسان با بزرگ شدن باید افتاده تر شود، هر کلمه ای را به کار نبرد و دلی را نشکند، در روزگاری که مردم با مشکلات مادی و معیشتی فراوانی روبرو هستند و به سختی نان به خانه می برند، ما هم باید کمی خویشتندار باشیم و سختی هارا تحمل کنیم و با حرف های خود زخم به قلب ملت نزنیم.
من به عنوان یک هوادار پرسپولیس،قطعا اگر چیزی را ببینم که به ضرر تیمم باشد،بدون هیچ وابستگی جناحی خواهم گفت, چون نام بزرگ تیمم از هرچیزی برایم مهم تر است، من حقوق بگیر باشگاه نیستم،یک هوادار عاشقم که برای پرسپولیس بازی کرده است،همین."

 

انتهای پیام/

حمایت مهرداد میناوند از برانکو و طاهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار