85 اثر منتوع فرهنگی ویژه دهه کرامت تولید شد

معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت دهه کرامت 85 نوع محصول متنوع فرهنگی را تولید کرد.

85 اثر  منتوع  فرهنگی  ویژه دهه کرامت تولید شدبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه؛ حجت الاسلام موسوی متقی در گفتگویی ضمن عرض تبریک دهه کرامت و ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه (ع) و امام رضا (ع) و روز ملی تجلیل از امامزادگان گفت: دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علایق و مهر و وفای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است. یادآور تحول آفرینی بانوان آسمـانی است و این که می‌توانند رهبـری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌دار بشوند.

موسوی متقی در ادامه افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف بنا بر رسالت خطیر خویش و جهت آشنایی عموم جامعه در دهه کرامت اقدام به تولید کتاب و کتابچه، نرم افزارهای اندروید، کلیپ های صوتی و تصویری، پوستر و بروشور و ویژه نامه‌های دیواری نموده است. معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت دهه کرامت 85 نوع محصول متنوع فرهنگی را تولید کرد.

موسوی متقی افزود: در این زمینه کتاب و کتابچه‌هایی هم جهت آشنایی کودکان با مفهوم زیارت و بقاع متبرکه تهیه شده که در جهت اهدا به کودکان عزیز در امامزادگان کشور توزیع می‌شود.

 

انتهای پیام/

تولیدات ویژه فرهنگی به مناسبت دهه کرامت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.