مشهد؛

عدم برگزاری کنسرت شهرام و حافظ ناظری در قوچان

مسولین قوچان حفظ جان شهروندان و هنرمندان را بالاترین وظایف خود میدانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛علی آذری دادستان قوچان در جمع خبرنگاران گفت: به برگزارکنندگان قبلا اطلاع داده شده بود که مکان انتخاب شده ایمن نیست وگنجایش این حجم از جمعیت را ندارد.

وی با بیان اینکه برای دادستانی حفظ جان افراد در سالنی که گنجایش مناسب ندارد و استقبال از آن زیاد می‌باشد مهم‌تر است، افزود: برخی افراد با سخنان غیر مسئولانه در حال تشویش آفرینی بوده و برای جان افراد ارزش قائل نیستند.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان گفت: مسولان برگزارکننده کنسرت با معرفی مکان‌های مناسب اجرای برنامه‌های با کیفیت خود را انجام دهند.

آذری افزود: برخی افراد سیاست بازی‌های خود را کنار گذاشته و همچنان مسولین شهرستان قوچان نیز در حوزه امنیت از اجرای موسیقی در سالن کارگران ابراز نگرانی کرده بودند.

وی ادامه داد: تمام این خطرات و مشکلات پیش روی این کنسرت چند روز پیش به مسئولین و برگزارکنندگان اعلام شد، اما گویا گوش شنوایی نیست.

دادستان قوچان گفت:: برخی از افراد سودجو به دنبال کیفیت و امنیت مردم و هنرمندان نیستند و فقط صرفا به فکر کسب درآمد خود هستند که برگزاری در سالن ورزشی کارگران از اهمیت بالایی برخوردار نبودند.

انتهای پیام: ح/خ
 
 
 


کنسرت شهرام و حافظ ناظری در قوچان برگزار نشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.