مربی تیم ملی گلبال:

کمبود امکانات وبودجه مشکل توسعه ورزش نابینایان است

کمبود امکانات و بودجه درمسیر توسعه این رشته مشهود و ملموس است که انتظار داریم مسئولان با نگاه ویژه، رفع این نارسایی‌ها را در اولویت قرار دهند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،محمد ابراهیم زاده روز شنبه در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی گلبال گفت: گلبال ورزش اول نابینایان کشور است، اما جذب حداکثری ورزشکاران این رشته در گرو برطرف کردن این کمبودها است.


وی به برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در گرگان اشاره کرد و گفت: تعدادی از ملی پوشان به دلیل مشکلات شخصی در تمرینات آماده سازی تیم شرکت نکردند که برای جبران غیبت آنها، از چند بازیکن جوان برای حضور در اردوها استفاده می کنیم.


ابراهیم زاده ادامه داد: تیم ملی گلبال خود را برای شرکت در رقابت های آسیایی ۲۷ مرداد در تایلند آماده می کند که امیدواریم همانند دوره های گذشته موفق به کسب عنوان و افتخار برای ایران شویم.


وی گفت: اردوی هفت روزه گلبال در گرگان که روز گذشته (جمعه) به پایان رسید با برگزاری چند مسابقه تدارکاتی با تیم های گلستانی همراه بود و توانست خواسته های کادر فنی را به خوبی برآورده کند.


به گفته وی در این اردوی آماده سازی ۹ ملی پوش حضور داشتند و دو مرحله دیگر اردو در تهران برگزار خواهد شد تا ترکیب شش نفر نهایی اعزامی به رقابت های آسیایی مشخص شود.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.