سیاستمدار آمریکایی: دوره ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ عملاً به پایان رسیده است

یک سیاستمدار آمریکایی پس از تصویب نشدن طرح بیمه درمانی پیشنهادی دونالد ترامپ در سنا، دوره ریاست‌جمهوری او را «تمام‌شده» توصیف کرد.

سیاستمدار آمریکایی: دوره ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ عملاً به پایان رسیده استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، «ریک تایلر» رئیس پیشین دفتر ارتباطات «تد کروز» سناتور ایالت تگزاس آمریکا، روز جمعه در برنامه‌ای در شبکه‌ «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» گفت: «دوره‌ ریاست‌جمهوری ترامپ عملاً به پایان رسیده است».

تایلر در این برنامه با اشاره به انفجار تروریستی سال 1995 در شهر اکلاهماسیتی گفت: «به عقب برگردید و به ریاست‌جمهوری‌های پیشین نگاه کنید. برای مثال 2 سال نخست ریاست‌جمهوری «بیل کلینتون» بسیار دشوار بود. اما بعد از حادثه اکلاهماسیتی او توانست جایگاهش را دوباره به دست آورد».

تایلر در ادامه گفت: «اما این رئیس‌جمهور [دونالد ترامپ] تغییر نمی‌کند. رفتارهای او از زمان آغاز ریاست‌جمهوری‌اش هیچ نشانی از تغییر نداشته است. اگر او نتواند تغییر کند و به اغلب مردم بقبولاند که می‌تواند دستورکارهای مورد نظرش را تصویب کند، ریاست‌جمهوری‌اش دیگر موثر نیست و عملا پایان یافته است».

تایلر در فوریه 2016 به دلیل شایعه‌پراکنی درباره‌ سناتور «مارکو روبیو»، که نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بود از کمپین کروز اخراج شد. شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی کمی بعد او را به عنوان کارشناس و تحلیلگر سیاسی استخدام کرد.

تایلر این اظهارات را پس از اینکه حزب جمهوری‌خواه نتوانست طرح خدمات درمانی «اوباماکر» را با طرح پیشنهادی دولت ترامپ جایگزین کند، مطرح کرد. رای نیاوردن طرح پیشنهادی جمهوری‌خواهان برای جایگزینی «اوباماکر» یک شکست بزرگ برای این حزب بود.

ترامپ در جریان رقابت‌های انتخاباتی سال گذشته،‌ لغو بیمه ملی خدمات درمانی باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا را به عنوان یکی از وعده‌های اصلی خود مطرح کرده بود.

انتهای پیام/

اظهارات سیاستمدار آمریکایی درباره دوره ریاست‌جمهوری ناکام ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
اینو که همه میدونستیم،خبرجدیدترچیه؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۴۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
این سگ زرد اگر رفت ،داداشش اقای شغال به جاش میاد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۲۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
اگه روحانی رفت ترامپ هم میره خوشخیالا
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۱۶:۱۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
بهترین رییس جمهور کشورایالات متحد آمریکا ،آقای حسین باراک اوبامابوده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
ترامپ انشالله نابود میشه حالا ببین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
خاک بر سر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
ترامپ میزنمتااااا
آخرین اخبار