دو شهید و 225 زخمی در حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینیان

حملات روز جمعه نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در سرزمین های اشغالی، دو شهید و 225 زخمی برجا گذاشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه در پی سرکوب تظاهرات فلسطینیان که به حمایت از مسجد الاقصی در کرانه باختری و باریکه غزه برپاشد، دو فلسطینی را به شهادت رساندند و 225 نفر را نیز زخمی کردند.
 
در جریان حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات کنندگان فلسطینی در شرق اردوگاه های البریج و جبالیا در باریکه غزه یک جوان 16 ساله فلسطینی به نام عبدالرحمن ابوهمیسه شهید و 6تن دیگر زخمی شدند.
 
همچنین نظامیان صهیونیست روز جمعه عبدالله طقاطقه جوان 23 ساله فلسطینی را در شهرک صهیونیست نشین جوش عتصیون در جنوب بیت لحم در کرانه باختری به بهانه این که وی قصد حمله به یک سرباز را داشته است، به شهادت رساندند.
 
درگیری ها میان جوانان فلسطینی و نظامیان اشغالگر در مناطق مختلف کرانه باختری 225 زخمی برجای گذاشت. اکثراین افراد با شلیک گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور زخمی شدند.
 
تنش ها در فلسطین اشغالی از روز جمعه 23 تیرماه براثر درگیری میان فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی و در پی آن بستن درهای مسجدالاقصی به دستور «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شدت گرفته است.
 
اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در بستن درهای مسجد الاقصی و نصب درهای الکترونیکی بر دروازه های آن،‌ خشم مسلمانان را برانگیخت.
 
انتهای پیام/  

حمله نظامیان اسرائیلی به فلسطینی ها دو شهید و 225 زخمی به جا گذاشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار