جلالی: افسوس می خورم که پیروز نشدیم/ تساوی مقابل پدیده غرامت یک اشتباه بود

سرمربی تیم پیکان گفت:افسوس می‌خورم که چرا این بازی برنده نداشت و تنها سهم هر تیم یک امتیاز بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجید جلالی پس از تساوی یک-یک تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: افسوس می‌خورم که چرا این بازی برنده نداشت و تنها سهم هر تیم یک امتیاز بود. در تمام دقایق بازی مسلط بودیم و از بازیکنان تشکر می‌کنم که بی‌نهایت فداکاری کردند و تمام تلاش خود را کردند تا به پیروزی برسیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: خوشحال هستم که موقعیت مان نسبت به بازی‌های فصل قبل بهتر شده و در تمام بازی  یک اشتباه کردیم و غرامت آن هم پیروز نشدن در این بازی بود که پرداخت کردیم. پدیده هم تیم خوب و  سخت‌کوشی بود که در برخی پست ها خیلی محکم بازی کرد و تیم خوبی است.

جلالی درخصوص جذب دو بازیکن آفریقایی بیان کرد: قرار است یک بازیکن نیجریه‌ای به نام گنت جذب کنیم که در پست مدفع بازی می کند و قرارداد آن یک ساله است و همچنین  بازیکن سنگالی هم یکی دو روز دیگر به ما اضافه خواهد شد.

سرمربی پیکان درباره هدف این تیم در لیگ هفدهم گفت: سال گذشته تازه وارد لیگ برتر شدیم و هدف ما بقا در لیگ برتر بود  اما هدف امسال ما قرار گرفتن در نیمه بالایی جدول بود و  هدف‌گذاری تیم ممکن است با ظرفیت تیم متفاوت باشد و ما می‌توانیم به بالاتر از هدف خود نیز برسیم.

او در پایان درباره عملکرد بختیار رحمانی خاطرنشان کرد: دیدار با پدیده، نخستین بازی بختیار برای تیم ما بود و عملکرد به نسبت خوبی داشت.

انتهای پیام/

جلالی: عملکرد رحمانی مقابل پیکان خوب بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار