شیراز؛

بازداشت شکارچیان غیرمجاز در کازرون

رئیس اداره محیط زیست کازرون از دستگیری شکارچیان غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمود جعفری رئیس اداره محیط زیست کازرون گفت: ماموران این اداره شکارچیان غیر مجاز را که اقدام به شکار کبک کرده بودند و تصمیم داشتند خارپشت (چوله) شکار کنند، دستگیر کردند.


وی افزود: ماموران گشت این اداره در منطقه پوشیگان ۲ شکارچی را که به قصد شکار کبک آمده بودند شناسایی کردند که یک نفر از آن‌ها که سلاح داشت قبل از دستگیری فرار کرد، ولی یک نفردیگر که سلاح نداشت دستگیرشد.


جعفری بیان کرد: از این شکارچیان سه کبک شکار شده کشف و در بازبینی از گوشی تلفن آن‌ها عکس لاشه چهار پازن (بزکوهی نر) و کره دیده شد که درمنطقه بوشهر شکارشده بودند.


وی اظهار داشت: همچنین ۲ نفر که از استان بوشهر به بخش جره و بالاده کازرون آمده بودند قبل از شکار توسط ماموران گشت اداره حفاظت محیط زیست دستگیر شدند.


جعفری ادامه داد: از این ۲ شکارچی که به گفته خود برای شکار خارپشت (چوله) به جره و بالاده کازرون آمده بودند سه سگ شکاری و یک دستگاه پراید کشف شد.


رئیس اداره محیط زیست کازرون تصریح کرد: این افراد سلاح نداشتند و با به کارگیری سگ شکار می‌کردند که از گوشی تلفن همراه این شکارچیان تصویر هشت لاشه چوله شکار شده دیده شد که شکار‌ها دراستان‌های بوشهر، فارس و کردستان انجام شده بود.


وی گفت: همه این شکارچیان به مقامات قضایی تحویل شدند.
انتهای پیام/ر

دستگیری شکارچیان متخلف در کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار