ساری؛

یکطرفه شدن جاده چالوس

جاده چالوس به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه یکطرفه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت:  تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ بعدازظهر تا ۲۴ امروز جمعه ۶ مرداد از کرج به مرزن آباد ممنوع شد.

 

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت  ۱۷ تا ساعت ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

 

سرهنگ قدمی افزود: تردد همه تریلر‌ها در محور هراز ممنوع و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز از این محور ممنوع شد.

 

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی در محور سوادکوه هم از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ امروز جمعه ۶ مرداد از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع شد.

 

وی گفت : هم اکنون ترافیک در جاده های کندوان و هراز پر حجم و روان و در سوادکوه عادی است .

 

سرهنگ قدمی به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئن و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده های مازندران تردد کنند .

 

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد موتور سیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ۶ صبح روز شنبه ۷ مرداد از محور‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع شد.

 

تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

انتهای پیام/

 

ممنوعیت تردد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار